مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:112023-08-08اقتصادي

فارس من| چه کسی پاسخگوی قطعی آب در اهواز است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار رفع قطعی و افزایش کیفیت آب آشامیدنی در شهر اهواز شدند.

این کمپین با عنوان فارس من ثبت شده است.

مجموعه وزارت نیرو و آبفای کشور از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم اعلام کردند که برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب در استان خوزستان عزمی راسخ دارند، اما تا به امروز نابسامانی در شبکه ی توزیع آب شرب همچنان به عنوان یکی از مشکلات جدی در اهواز و برخی از شهرهای استان خوزستان باقی مانده است.

  ماه گذشته مردم ملاشیه، منطقه ای در جنوب غرب اهواز با بیش از 65 هزار نفر جمعیت روزهایی متمادی را بدون آب سپری کردند و این معضل در کنار گرمای طاقت فرسای تابستان موجب گلایه شدید مردم از مسؤولان شد.

اما قطعی آب در شهرستان اهواز محدود به ملاشیه و مناطق روستایی و حاشیه ای نیست بلکه مردم در مناطق  شهری نظیر کوی باهنر، فاز دو پادادشهر، عین دو و .

نیز با معضل قطعی روزانه آب و کاهش کیفیت آب شرب دست به گریبان هستند.

کیفیت آب شرب مطالبه جدی اهوازی ها عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بهبود کیفیت آب شرب اهواز را از مطالبات جدی مردم دانست و اظهار کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد که مهمترین چالش آب شرب شهروندان به موضوع فرسودگی خطوط انتقال درون شهری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چه کسی پاسخگوی قطعی آب در اهواز است؟

فارس من| چه کسی پاسخگوی قطعی آب در اهواز است؟